بهرهمندی ۱۲ هزار مشترک زنجانی از خدمات تلفن

حبیبالله شبستانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موجرسا»؛ بیان اینکه شرکت مخابرات استان زنجان در راستای توسعه زیرساختهای ارتباطی و افزایش سطح رضایتمندی مشترکان برنامهریزیهای گستردهای برای ارائه خدمات تلفن ثابت در سال پیشرو انجام داده است. اظهار کرد: بر اساس اعلام مسئولان این شرکت هدفگذاری برای پوشش خدمات به حدود ۱۲ هزار مشترک جدید در بخش تلفن ثابت صورت گرفته که در مناطق شهری و روستایی استان پراکندهاند.
بیشتر بخوانید
وی با بیان اینکه این برنامه با هدف ارتقاء کیفیت خدمات، کاهش نقاط فاقد پوشش مخابراتی و تسهیل در دسترسی شهروندان به شبکه ارتباطی کشور در حال پیگیری و اجراست، گفت: طی این فرآیند مخابرات زنجان اقدام به نوسازی برخی از تجهیزات فرسوده توسعه شبکه کابلهای مسی و فیبر نوری کرده تا بتواند خدماتی پایدار باکیفیت و مطابق با استانداردهای روز به مشترکان تلفن ثابت ارائه کند.
مدیر مخابرات منطقه زنجان ادامه داد: در این میان همکاری با سایر نهادها و شرکتهای خدماترسان نیز مد نظر قرار گرفته تا در راستای یکپارچهسازی خدمات ارتباطی، گامی مؤثر برداشته شود.
وی عنوان کرد: مخابرات زنجان تأکید دارد که توسعه خدمات تلفن ثابت تنها بخشی از طرحهای کلان این مجموعه در حوزه ارتباطات است و پروژههای دیگری در زمینه تلفن همراه، فیبر نوری و اینترنت پرسرعت نیز در دست اجرا قرار دارند.
شبستانی اضافه کرد: این اقدامات در راستای سیاستهای کلان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده و هدف آن ارتقاء عدالت ارتباطی در سطح کشور و بهویژه در مناطق کمتر برخوردار استان زنجان است.
وی ادامه داد: شرکت مخابرات استان زنجان امیدوار است با اجرای کامل این طرحها سهم بهسزایی در بهبود کیفیت زندگی مردم تسهیل خدمات الکترونیکی و افزایش رضایت عمومی ایفا کند.
انتهای خبر/